1,5 millió lépés az El Camino

1,5 millió lépés az El Camino

Buen Camino ! Jó út volt !

2014. szeptember 04. - martonmari

Most már tudom meghívást kaptam a Caminora . Amikor megérkezett a meghívóm a nap 24 órájában velem volt ,ez kattogott a fejembe.

Folyamatosan csak az " útra " tudtam gondolni .

20140710_170113.jpg

Igazából semmi indokom nem volt ,és mégis erős késztetést éreztem arra ,hogy 35 napon keresztül nomád körülmények között éljek és gyalogoljak , idegenországban ,nyelvtudás teljes hiányában ,műtött térddel .

Ez az érzés ami befészkelte magát a lelkembe ,nem hagyott egy perc nyugtot sem.

Olyannyira ,hogy egyszer csak ott voltam az El Caminon.

20140711_113544.jpg

 

Felszabadító érzéssel vágtam bele , és tele voltam izgalommal .

Mindennap más várt rám ,hol óriási hegyek ,hol búzaföld ,majd végtelennek tűnő szőlősorok .

20140715_110553.jpg

 

Időjárás teljes skáláját felvonultatta , hőségriadótól az ősznek megfelelő hőmérsékletig minden volt.

Délelőtt 10:00 és 18:00 óra között nem tanácsos kint lenni . Általában kora reggeli indulás esetén is 14:00 -15:00 óra között érkeztem a zarándokszállásra . Elviselhetetlennek éreztem a 10:00- 14:00  időpontot.

Hátamon a 8,5 kg zsákkal ,az ivóvíz hiányát is sikerült megélnem . Tűző nap ,sehol egy kis árnyék ahová behúzódhatnék .

20140715_131956.jpg

 

Sikeresen megégetett a nap ,egyenlő volt az égési sérüléssel ,hiába kentem magam magas faktorszámú krémmel .

20140715_142800.jpg

Szabadnak éreztem magam és Petőfi Sándor " Az Alföld " című versének egy sora jutott eszembe , " Börtönéből szabadult sas lelkem ......."

Szembesültem egy csomó jó és rossz tulajdonságommal amiről fogalmam sem volt .

20140806_105556.jpg

 

Amikor jönni kellett haza  , boldogan elindultam volna ,hogy a Portugál utat is végig járjam ,minden porcikám tiltakozott ,hogy vége az útnak.

A mindennapok világába világába való visszatérés elégé elhúzódik időben nálam. 

Minden problémám szinte elmúlt , átértékelődött .

A zarándokok így köszönnek egymásnak " Buen Camino " azaz " Jó utat ! " .

Ez egy különösen csodálatos út volt.Hálásan köszönöm !

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megerkezni.blog.hu/api/trackback/id/tr746667443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása