1,5 millió lépés az El Camino

1,5 millió lépés az El Camino

60 évesen az El Caminon .

2014. március 02. - martonmari

2014. augusztus 9-én egy nagyon kerek születésnapom lesz. Régóta dédelgetett vágyam végigjárni az El Camino klasszikus útvonalát a francia utat. Most itt az idő, hív az út !

Senki nem akadályozhat meg abban, hogy kinyissam a naplómat és egy üres oldalon újraírjam életem történetét . Ebben a szent pillanatban eldöntöttem, milyennek szeretném tudni sorsom alakulását, lecserélhetem a főszereplőket és egy új végkifejletet dolgozhatok ki.

Az egyetlen kérdés: hogy megteszem-e ?

Nem feledem, hogy sohasem túl késő olyan emberré válnom amilyen mindig is lenni akartam.caminó utvonal.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megerkezni.blog.hu/api/trackback/id/tr585839510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristina Vighova 2014.03.03. 18:59:56

Vegig fogod csinalni, tudom...es meg nagyszerubb ..es boldog Marcsika fog hozzank hazaterni :)))

Sophie Galgoczy 2014.03.15. 11:21:04

Szia Marcsi! Nagyon szurkolok Neked és biztos vagyok benne, hogy összefutunk Az Úton...:) Segítenél nekem abban, hogyan lehet -egy a Tiédhez hasonló - blogot nyitni? Előre is köszönöm :)
süti beállítások módosítása