1,5 millió lépés az El Camino

1,5 millió lépés az El Camino

Saint-Jean-de-Port-tol Santo Domingo de la Calzada-ig !

2014. július 19. - martonmari

Most sikerult bejelentkeznem . Pedig azt gondoltam ,mint egy Naplot ugy vezetem a blogomat. De hat nem mindig van ugy ahogy az Ember Lanya szeretne.A Naplot viszont vezetem ,es majd otthon feltoltom igerem.

Egy hete vagyok az UTON .Bizony sok mindenre megtanitott mar. Peldaul az elengedest gyakoroltatja velem.

Aztan az elfogadast , a turelmet . Ertekelni tanit aprosagokat . Rengeteg szeretet arad felem, oda figyeles.

Hihetetlen dolgok tortentek eddig mar. Pedig mint emlitettem egy het ,mit remelhetek, mit varhatok az elkovetkezo hetektol ?

Fizikai faradsagom meg nincs tul a sokat emlegetett " holt ponton" . Napi 20-30 km kozotti mennyiseget gyalogolok.

Nagy boldogsag ha vegre zuhany ala kerulhetek . Aztan a mosas ,hogy mas napra is legyen tiszta ruha.

Vacsora , kis free wifi talalas ,es mar alvas. Reggel 5 orakor indulas ismet . Mar del korul oriasi a hoseg.

Karpotol a madar csicserges , a mezo friss fold illata , a napfelkelte . A gondolatok amik a helyukre kerulnek a fejembe.

Lehet elni 8,5 kg hatizsakbol !

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megerkezni.blog.hu/api/trackback/id/tr156524537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása