1,5 millió lépés az El Camino

1,5 millió lépés az El Camino

304 km-re Santiago de Compostela-tol .

2014. július 24. - martonmari

Ma Leon-ba erkeztem.

Santiago elott az utolso nagyvaros . Kr.e.68-ban romai katonak alapitotta vedelmi pont ,aztan katonai kozpont lett. A varos neve a latin " legio " szobol ered , ami veletlenul megeggyezik az oroszlan szoval is.

Na es szinten az oroszlan jegyeben szulettem.

Minden nap tartogat valamit ,amin mindig elgondolkodom mit akarnak vele tanitani nekem.

Aztan megfejtem ,es a megfejtes adja azt a felszabadito erzest ,hogy most gyakorlom az elengedest ,es mint egy lufit  szelnek engedem.

Konnyebb is a lelkem mindjart.

Kati baratnom irt, es egy meset idezett ,ami korulbelul igy szolt. Nem szo szerint irom ,emlekezetbol.

Mind a ket kezemben egy- egy ko van . Ajandekot tartogat az ut nekem ,csak ugy tudom elfogadni az ut ajandekat ha az egyik kezembol a kovet leteszem.

Nem konnyu az ajandekot elfogadni ,mert nem is ertem miert ,annyira tudok ragaszkodni mindenhez ,johoz is roszhoz is.

Terveim szerint 14 napot szanok arra ,hogy leerjek Santiago de Compostela-ba, igy ha matematikazom napi 21 km atlagot kell gyalogonom ami a 34 -hez kepest nem rosz .

Termeszetesen nem rohanok csak lazan ahogy jol esik. Ezert kell koran elindulnom ,hogy annyira ne csuszak

bele a forrosagba.

Mert forrosag az van .Sikerult rak vorosre ,csikosan le egnem. Ami igen fajdalmas is .Most hosszu ujjuban folytatom amit  itt Leonba beszereztem.

Valahol valamikor valami ilyesmit olvastam ,es ez jutott most eszembe.

Fogalmam sincs rola ,hogy milyen eros vagyok ,egeszen addig amig nincs mas valasztasom mint ,hogy eros legyek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megerkezni.blog.hu/api/trackback/id/tr546542147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása