1,5 millió lépés az El Camino

1,5 millió lépés az El Camino

40 nap és indulok ismét .

2015. augusztus 08. - martonmari

portugal_camino_1.jpgEgy éve ,hogy ott lehettem az Óceánnál a világ végén. Még mindig hihetetlen ,ez valóban megtörtént ? Velem történt ?

Egy éve szeretném feldolgozni az élményt , olvashatóvá érdekfeszítővé tenni.

Egy éve "még mindig úton vagyok " mondta az egyik kedves tanárom a Werk Akadémián ahol kreatív szépírás tanulására adtam a fejem.

Egy éve tudom, van még hová fejlődnöm , de úton vagyok.

Behunyom a szemem és látom ahogy eltűnik a nap az Óceánba.

Eszembe jut ,hogy irigyeltem azokat a zarándokokat akik a világ végéről tovább indultak a Portugál Caminóra.

40 nap és indulok ismét.

Portóból közelítem meg Santiagót ,majd Muxia és Fisterra .

Végig a parti úton az Óceánt követve.

" Minden utat alaposan és tudatosan vizsgálj meg , és tegyél fel magadnak egy kérdést : " Van ennek az útnak szíve ? " Ha igen, akkor az út jó, ha nem ,semmi haszna. " ( Don Juan tanácsai ). 

Buen Camino  ( Jó utat )

A bejegyzés trackback címe:

https://megerkezni.blog.hu/api/trackback/id/tr407689696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edit Árkiné Gombás 2015.09.14. 19:50:26

Én Portugáliában pillantottam meg először az óceánt. A végtelenség, a szabadság és a gigantikus erő érzése kapott el...
süti beállítások módosítása